Семінар «Процедури, інструменти та критерії в межах системи забезпечення якості вищої освіти» (12.09.17, м. Київ)

12 вересня 2017 Ñ€. (9:00-16:30) Національний Еразмус+ офіс в Україні в співпраці з Представництвом ЄС в Україні, Міністерством освіти Ñ– науки України Ñ‚а Національною академією педагогічних наук України провели ÑÐµÐ¼Ñ–нар «Процедури, інструменти та критерії в межах системи забезпечення якості вищої освіти» за підтримки місії технічної допомоги Виконавчого агентства з питань культури, освіти та аудіовізуальних засобів (EACEA). Ð—ахід спрямований на реформування вищої освіти за кластерами – забезпечення якості та університетське врядування, на яких фокусуються результати проектів Темпус та Еразмус+.

Програма_семінарHERE_12.09.17_укр

Programme_seminarHERE_12.09.17_eng

Invitation_letter_semTAM_HERE_12.09.17

Захід відвідало близько 80 представників вищих навчальних закладів з різних куточків Україні: Київ, Харків, Суми,Умань, Рівне, Львів, Запоріжжя, Вінниця, Чернівці та інші. Ð¤Ð¾Ñ€Ð¼Ð°Ñ‚ семінару складався з виступів Національних експертів з реформування вищої освіти Програми Еразмус+, а також європейського експерта з якості, професора Люсьєна Болярта (Lucien Bollaert), одного із розробників Стандартів та рекомендацій щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти (ESG), Європейської рамки кваліфікацій (EQF), заступника голови Комітету Європейського реєстру із забезпечення якості вищої освіти (the European Quality Assurance Register for Higher Education, EQAR) у 2008-2017 рр. Ð’ рамках заходу відбулася дискусія щодо ролі Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, керівництва ВНЗ, викладачів, студентів Ñ– роботодавців у забезпечення якості в рамках розвитку стандартів вищої освіти та акредитації, освітніх програм Ñ– НРК, урядування та автономії.

ЗАПРОШУЄМО ЗАВАНТАЖИТИ  ÐŸÐ Ð•Ð—ЕНТАЦІЇ ЕКСПЕРТА:

New_Concepts_QA_2017.09.12

The_Essentials_Of_IQA_and_EQA_2017.09.12

Щиро дякуємо всім за участьу заході!

Попередня Відеозапис та презентації семінару "Розроблення та імплементація освітніх програм відповідно ...